přihlásit

Zákaznická typologie (nejen) pro obchodníky

Popis kurzu:

Zákaznická typologie jako nástroj pro zvýšení přesvědčivosti (nejen) obchodníků. Díky tomuto kurzu lépe pochopíte typické prvky v komunikačním a interakčním stylu zákazníků a obchodních partnerů. Cílem je pomoci Vám zvýšit Vaši přesvědčivost při vedení obchodního rozhovoru, aniž byste vytvářeli nežádoucí prodejní tlak. Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí zvýšit úroveň svého vlivu při zachování etických hranic.

Registrovat se


Co Vás v kurzu čeká: 

1 Úvod, zdroje našeho vlivu (06:03)
2 Cíle komunikace (4:57)
3 Význam zákaznické typologie (2:16)
4 Typy zákazníků a jejich interakční styl (13:27)
5 Jak jednat s jednotlivými typy zákazníků a partnerů (14:18)
6 Závěrečné doporučení (3:00)


Pro koho je kurz určen: 

Kurz je vhodný pro každého, kdo při své práci komunikuje s lidmi a potřebuje je přesvědčovat a ovlivňovat. 

 

Lektor: Ing. Pavel Janoušek

Zkušený lektor a kouč, který již od roku 2001 pomáhá manažerům i obchodníkům s rozvojem jejich dovedností v oblasti komunikace, vedení a nedirektivního ovlivňování. Jako majitel společnosti Centrum zkušenostního učení s.r.o. se specializuje na programy založené na zkušenostním učení, business simulace a využívání reflektivní praxe. Absolvoval výcvik vedený Timothy W. Gallweyem a je certifikován jako Inner Game Coach Practitioner.

linkedin.com/in/paveljanousek